galima dar per telneta pasikalbeti su pasto serveriu ir jo paklausti. Taciau tai neatsakys i visus klausimus. I tokius klausimus gali atsakyti tik adminai. Ir net adminiai atsakys, kad laiskas praejo, tai dar neiasku, ar kokia antivirusine/antispam sistema pas useri to laisko neistryne. Jei nori garantuotai pristatyti laiska, siusk per kurjeri :) Tokiai atvejai musuose laiska siunciam is skirtingu pasto tiekeju (teo, gmail ir sakysim serveriai.lt). Tada 3x padideja tikimybe kad praeis. -- Bye, Levas -- http://www.vabolis.lt - elektronika ir siaip "Fred" <fred@takas.lt> wrote in message news:h06gh7$bt3$1@trimpas.omnitel.net... > Mano atveju yra postfactum. Reikia suzinoti, ar laiskas negautas del mano ir mano tiekejo kaltes, ar del gavejo kaltes? > > -- > > "shmikis" <jo@fa.na> wrote in message news:op.uuygt3xi1k351w@lapt.init.lt... >> nusiusti laiska is kito pasto. >> >> On Wed, 03 Jun 2009 18:31:14 +0300, Fred <fred@takas.lt> wrote: >> >>> Sita zinau, bet ten nieko nera. Susisiekus telefonu, ana puse >>> teigia, jog jie negauna. >>>