jei neina susikalbet su paslaugos teikeju, galit bandyt su skundu kreiptis i valstybine vartotoju teisiu apsaugos tarnyba ir rysiu reguliavimo tarnyba "Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> wrote in message news:ibggca$g24$1@trimpas.omnitel.net... > Zodziu ideja tokia - turejau 2 pasto dezutes (@takas.lt), neseniai > sugalvojau jas istrint. Idomumo delei pasakysiu, kad ilga laika buvo > nemokamos, pries keleta metu ivede mokesti, bet niekas is esmes jo > nerinkdavo ir del neapmoketu dezuciu tik laiskus apie neapmokejima > siusdavo. Na, dabar deziu nereik, tai prisijungiau per zebra.lt portala ir > jas istryniau. Galvojau tuo viskas baigsis... > > Po poros dienu gaunu laiska is Teo - apmokekit dezutes. Prisiminiau, kad > abiejose dezutese buvau ijunges forwardinima laisku. Nu patikrinau zebra > portale - tikrai istrintos, bet gaunas kaip ir aktyvios... > > #1 skambinimas i TEO (spalio gale). Sujunge su "specu", snekuos - sako > taaaaip, dezutes kazkodel aktyvios, istrinti ju negaliu (specas mat), bet > jus luktelekit iki lapkricio 1'os, jos automatiskai issitrins. Laukiu... > lapkricio 2'a vel laiskai eina is ten sekmingai. > > #2 skambinimas i TEO (lapkricio pradzioj). Vel sujunge su specu, vel > sako - jooo, dezutes aktyvios vis dar, kodel - nezinau (totalus specas). > Atsiuskit asmens dokumento kopija i zebros informacijos pasta, istrinsim. > Toj vietoj biski stalcius atsidare - sakau jei dezutes ir taip _turejo > buti_ istrintos, kodel man reikia kazka daryti ? Sako taip reikia. O tai > sakau nera kokio kito speco ? Ner. > > Nu ka, parasiau i informacija ilga laiska, kad registruojantis niekur > neivedziau asmeniniu duomenu ir nesuprantu prie ko cia asmens dokumentas, > nekalbant apie tai, kad dezutes turejo buti istrintos automatiskai. Jau > kelios dienos praejo, kol kas jokio atsakymo. > > > Pyktis nenoriu, bet dezutes istrint butu gerai. Kaip tokiu atveju elgtis ? > Izvelgiu cia dvi nesamones - neveikia ju sistema ir is manes nepagristai > prasoma asmens dokumento.Truktelt su www.ada.lt pagalba ? >