Kažin ar prireiktų tokių oficialių įrodymų.. Parodytum logus, grafikėlius savo - jie suprastų, kad ne su kokia sekretore reikalų turi, ir vargu, kad toliau labai ginčytųsi. Čia tuo atveju, jei jie iš tikro kažkur nusižengia ir naudojasi vartotojų neišmanymu. Be to ir konkurencijos sąlygos gan palankios vartotojams, tad šiuo atveju klientui tikrai nebaisu visada būti teisiam, ir vadovautis vien principais visokie meganetai šiais laikais nelabai gali sau leisti. Aišku visko būna. :) On Thu, 27 Jan 2011 11:54:56 +0200, ufonaut <ufo@ufo.ufo> wrote: > Nu reiks aiskintis, bet kaip tai itariu, jei taip naglai apgaudineja > sena klienta, tai turi pasiruose ir ka atsakyti ir kaip atsifutbolinti.. > > Ir kaip man irodyti, antstoli issikviesti, kad uzfiksuotu leta interneta? > > On 01/27/2011 11:07 AM, Aleksanderis wrote: >> Prieš 5-7m. dar ir ne tokių limitų buvo. >> >> Jei dabar kažką tokio įtari - tai supporte turėtų atsakyti. Šiaip >> drąsiai gali protą knisti, jei paslaugų kokybė/kiekybė neatitinka >> nurodytų sutartyje. Jei sutartyje nurodyta ne konkrečiai ("Maksimali >> sparta - x Mbps ", "Sparta iki x Mbps") ir tuo jie naglai naudojasi - >> tai tikrai reiktų pagalvoti apie kitus variantus. Bet jei net nebandei >> pasiaiškinti su jais - tai ir pats kaltas.