"Paul_" <no_spam_pauliaus@freemail.lt> wrote in message news:imcr2e$o70$1@trimpas.omnitel.net... > Tegul uzmirsta apie nauju geru autobusų/troleibusų parkus. > Kiek pamenu kiti miestai dare pereinamaji laikotarpi savo > transportui, pirko senstelejusius is kitu vakaru miestu autobusus, > remontavo ir dabar juos eksplotuoja. Jei nesi pakankamai > turtingas kitaip elgtis ir negali. Pirkti naujus autobusus miestui, >kuris ir taip sedi stabiliai skolose yra nelogiska. Nauji autobusai berods buvo perkami tik tris kartus: 1996-1999 pirko Karosa (trys partijos, kad metai kiek pamenu) 2002 - pirko Mercedes (14 autobusų) 2004-2006 - trys partijos Volvo. Visi kiti pirkimai - perkami seni autobusai. Dabar pripirko dujinių grabų. Su baisesniais autobusais neteko važiuoti... Kažkaip nesu tikras, ar tikrai taip jau pigiau pirkti tuos senus... Plius dar vienas niuansas - juos reikia remontuoti. Remonto bazė labai sugriuvus. > Be to paslaugos kokybe nelabai priklauso > nuo to kokio amziaus technika yra aptarnaujami keleiviai. Labai priklauso. Pradedant šildymu/vėdinimu, baigiant saugumu. > Keleiviui svarbu paslaugos kaina uz priimtina paslaugos kokybe. >Susipirke naujus autobusus negales uztikrinti mazos paslaugos > kainos (nes jie juk turi atidirbti investicijas). Susipirkę senus ir beveik nevažiuojančius- negalės užtikrinti darbo nenutrūkstamumo ir saugumo. Apie komfortą jau nebekalbu. >Kita vertus infrastruktura, jei yra keliai apgailetinos bukles, >tai nelaikys nei nauji nei seni autobusai. Taip. O žinant, kad visokios plastamsinės įvorės liejamos pačiame VAP.... Reikia komentarų koks jų patikimumas? :) > Kol nesutvarkys pirma to klausimo senus remontuoti bus vistiek > pigiau nei naujus. Autobuse yra ne tik važiuoklė, bet ir variklis, pavarų dėžė, kėbulas. Tai agregatai, kurie dėvisi, o jų remontas oi koks nepigus. > E-sistema irengti galima betkokiame transporte, >tik reikia paruosiamuju darbu. Nesigilinsiu techninius sprendimus, >nes tai yra atskira tema. Gilintis nereikia - Vilniuje padarė didelį "š" su tuo diegimu.