Am 04.11.2011 19:02, schrieb siGis: > "Jornada Del Muerto" parašė naujienų > news:j8rfbl$ce8$1@trimpas.omnitel.net... > > "Per fb tiesiog patogu viska nebrowsinant 100 puslapiu perziuret nes > rodomos visu naujienos ka prisidejas..." > > Jeigu kalbame apie bent kiek solidesni turini tai viskas labai sekmingai > sprendziama naujienu prenumeratomis i el. pasta. Paskui atsirado RSS. > Jokiu isskirtiniu privalumu lyginant su prenumeratomis meilu nematau. > Yra google news. Tai jau kitoks dalykas, bet gauni koncentruota > informacija is daugybes ziniasklaidos priemoniu. Fb gal ir pakenciamai > patogu perziurineti draugu saraso naujienas, bet kad jose labai retai > buna kas nors prasmingo ir idomaus. O ir tai labai sekmingai galetu buti > isspresta naujienomis el. pastu. > > Pvz. nuoroda i garsiojo D. Raubos buka > https://www.facebook.com/profile.php?id=1557291838&sk=wall > Tik keli sakiniai ir nuorodos visame 'stulpe' verti demsio. Daugumos > zmoniu bukuose vienas kitas daugiau maziau suprantamas leptelejimas > skesta visokiose 'naujausia veikla', 'dalintis', 'perziureti visus', > patinka, nepatinka nuorodose. Didzioji dauguma is ju veda i nieka. Na, aš tarp FB ir naujenų el. paštu matau maždaug tokį skirtumą, kap tarp laikraščio ir mano pašto dėžutės. Laikraštį pasiimu tada, kai man patinka, gal net ne kiekvieną dieną. Pašto dėžutę noriu nenoriu turiu tuštinti ir galvoti, kas šlamštas, kas ne, ir kur tai dėti :) Taip kad visokių naujienlaiškių į pašto dėžutę tikrai nenoriu. Nebent daryt jiems atskirą - o tai jau vėl pasidarytų panašu į FB naudojimą. Naršyt po FB ieškant kažko vertingo - tai tikrai nesąmonė, nes ten daug šlamšto. Užtai ir atsakiau Cube, kad jo pasakymas, kad atėjo per profilį, ir todėl tas pririšimo mygtukas puslapyje nereikalingas - neteisingas. Bet atvirkščia - sumetus dominančius objektus (firmas, institucijas, žmones) į atitinkamą sąrašą ir prie progos peržvelgiant, kas naujo - patogu. Čia gal labiau į RSS panašu gaunasi. Google news tai visai kitas dalykas, Reziumuojant - nėra tai kažkoks non plus ultra, be ko - kaip be rankų. Bet, kaip sako, kiekvienai prekei - savo pirkėjas :)