Geriausias požiūris į klijentą, kai nereikia skambint į jokį suportą. Jeigu jūsų įrangą vietoje tvarkys ne visiški avinai, į TEO neteks skambint niekada. o girtis, kad kažkokia dokeda - meganeta - chuneta atsiliepia ir greit sutvarko - žertvų požymis. "bidoks" <bidoks@gmail.com> wrote in message news:jakpe3$hsn$1@trimpas.omnitel.net... > Šiuo metu įmonė naudojasi http://www.eik.lt/internetas paslaugomis. Greitis > kaip ir tenkina, reakcijos laikas geras, nes paskambinai ir jau tvarko. > Didžiausios problemos tai mūsų įrangos jautrumas žaibams, įtampos > pertrūkiams ir t.t. > TEO pradėjo intensyviai siūlyti savo šviesolaidinį. Įdomu kaip jų požiūris į > klientą, ar bus būtinos papildomos investijos į įrangą. > Na tikiuos dilemą supratot. > Ačiū. >