Noriu pasidalinti patirtimi su mezonu. ilga istorija trumpai: modemui jau daugiau negu 12 men ir jis nebegarantinis. padarius factory reset jis jau nebepasijunge i wimax tinkla. pries tai factory reset buvo darytas keleta kartu ir be problemu. paskambinus i supporta man buvo pasakyta kad modemas sugedo ir reikia pirkti kita (299lt) po 3 savaiciu daug skambinejimo ir susiradus informacijos inete apie yrenginy pasijungiau i admin konsole ir log`e buvo matyti kad nesijungia del netinkamu sertifikatu. po vel ilgu skambuciu i supporta seip ne taip prieme paziureti modema "bet be jokiu garantiju" :) gavus yrenginy atgal buvo matyti kad suuploadinti nauji sertifikatai ir modemas puikiausiai veikia. isvada, ar per neismanyma ar kad igrusti nauja modema kencia klientas. nelabai maloni praktika. p.s nuo pirmo skambucio i supporta iki modemo sutvakymo praejo 1 menesis.