Tema: Re: Ismanaus telefono internetas
Autorius: Aras
Data: 2015-01-13 08:38:32
Siūlau nesinervinti, palaukti, kol pilnai pasikeis mėnulio fazė ir, nuvažiavus į ofisą, ramiai išsiaiškinti gavus pilną ataskaitą ką ir nuo kada jie prijungė/atjungė.
Aš asmeniškai, gavęs tokį laišką, bent mintyse jau tris kartus pasiųsčiau nakum tamstą (gal todėl ir nedirbu paslaugų srityje).
Pirmas dalykas visiems išmafonams, kurį aš padarau kol dar neprijungtas prie interneto - tai visų, kokius tik randu, automatinių atnaujinimų, atjungimas. Ir tik tada leidžiu susilieti su internetu.

"Vidas Makauskas" <vms@centras.lt> wrote in message news:m907eh$c37$1@trimpas.omnitel.net...
> Taigi, prisijungiau prie TELE2 savitarnos ir vėl problemos. Prašau 
> pagalbos iš TELE2:
> 
> Sveiki,
> Aciu uz atsakyma
> >Telefono atnaujinimai gali sunaudoti daug interneto duomenų,
> > todėl kredito limito blokavimas dar nesuveikė.
> > Šiuo metu jau yra sunaudota 738,084 MB. Viršyto interneto suma
> > yrra 71,17 Eur. Suprantame, kad ši suma yra labai didelė,
> > todėl siūlome Jums užsisakyti didesnį interneto >paslaugos paketą
> > už atitinkamą mėnesio mokestį,
> > tuomet šie išnaudoti duomenys bus kompensuoti.
> Kaip ir patarėte, aš 61582715 telefonui 250mB plano atsisakiau, o 1gB 
> plano dabar man neleidžia užsakyti. Nesuprantu kodėl? Gal todėl, kad per 
> klaidą užsakiau 1gB planą telefonui 67337667. Atšaukti pastarąjį veiksmą 
> taip pat neturiu galimybės. Norėčiau, kad viskas būtų sutvarkyta. Manau, 
> kad suprantate, kad jūsų klientai irgi gali daryti klaidas kaip ir jūsų 
> sistema. Skirtumas tas, kad klientai dar gali būti ir susinervinę, kad 
> ne tik savo klaidas, bet ir jūsų klaidas privalo apmokėti?
> 
> 
>