Siūlau nesinervinti, palaukti, kol pilnai pasikeis mėnulio fazė ir, nuvažiavus į ofisą, ramiai išsiaiškinti gavus pilną ataskaitą ką ir nuo kada jie prijungė/atjungė. Aš asmeniškai, gavęs tokį laišką, bent mintyse jau tris kartus pasiųsčiau nakum tamstą (gal todėl ir nedirbu paslaugų srityje). Pirmas dalykas visiems išmafonams, kurį aš padarau kol dar neprijungtas prie interneto - tai visų, kokius tik randu, automatinių atnaujinimų, atjungimas. Ir tik tada leidžiu susilieti su internetu. "Vidas Makauskas" <vms@centras.lt> wrote in message news:m907eh$c37$1@trimpas.omnitel.net... > Taigi, prisijungiau prie TELE2 savitarnos ir vėl problemos. Prašau > pagalbos iš TELE2: > > Sveiki, > Aciu uz atsakyma > >Telefono atnaujinimai gali sunaudoti daug interneto duomenų, > > todėl kredito limito blokavimas dar nesuveikė. > > Šiuo metu jau yra sunaudota 738,084 MB. Viršyto interneto suma > > yrra 71,17 Eur. Suprantame, kad ši suma yra labai didelė, > > todėl siūlome Jums užsisakyti didesnį interneto >paslaugos paketą > > už atitinkamą mėnesio mokestį, > > tuomet šie išnaudoti duomenys bus kompensuoti. > Kaip ir patarėte, aš 61582715 telefonui 250mB plano atsisakiau, o 1gB > plano dabar man neleidžia užsakyti. Nesuprantu kodėl? Gal todėl, kad per > klaidą užsakiau 1gB planą telefonui 67337667. Atšaukti pastarąjį veiksmą > taip pat neturiu galimybės. Norėčiau, kad viskas būtų sutvarkyta. Manau, > kad suprantate, kad jūsų klientai irgi gali daryti klaidas kaip ir jūsų > sistema. Skirtumas tas, kad klientai dar gali būti ir susinervinę, kad > ne tik savo klaidas, bet ir jūsų klaidas privalo apmokėti? > > >