Tai uzsibanina siuntos numery tada, kai perduoda siuntu tarnybai uzsakyma. Tada jie suteikia busimai siuntai numeri. Elementarno vatson. "eimaz" <eimaz@nomail.lt> wrote in message news:mr7u7v$s14$1@trimpas.omnitel.net... > beje, čia normalu, kad suteiktas tas pats siuntos numeris 3 skirtingiems > siuntiniams? ar čia kažkoks bandymas apgauti pirkėją? > ir kaip jie sugeba į sistemą įvesti siuntos numerį, o patį siuntinį matau, > kad išsiunčia tik po savaitės? kaip jie gauną tą siuntos numerį? > kaip pvz, pardavėjas eBay pažymėjo, kad prekę išsiuntė 07.03 dieną, nurodė > tracking number, nors tas pats tracking number pradėjo veikti tik 07.15 ir > pradėjo rodyti, kad siunta priimta tik 07.15. atkeliavus siuntai, visi > Kinijos antspaudai iš tikrųjų rodė, kad siunta priimta tik 07.15. tai iš > kur pardavėjas 07.03 jau turėjo tracking number? > > "Azalijaus tevas" wrote in message > news:mr7i66$o36$1@trimpas.omnitel.net... > > > On 2015-08-21 10:13, eimaz wrote: > Pardavėjas nurodė blogą siuntos numerį > http://www.17track.net/en/result/post-details.shtml?nums=CP316730796CN > Šis siuntos numeris rodo, kad prekė pristatyta Lietuvoje, tačiau Lietuvos > Paštas mato, kad šį prekė pristatyta Rusijoje ir be abejo ne man :) Kaip > prieš keliant disputą man pateikti įrodymus, kad aš šios prekės negavau? > Šiaip keista, kodėl jei prekė pristatyta Rusijoje Lietuvos Pašto puslapyje > atsirado aplamai įrašas? > http://www.post.lt/lt/pagalba/siuntu-paieska/index?num=CP316730796CN > paziurek cia http://globaltracktrace.ptc.post/gtt.web/ > raso kad trys siuntos tuo paciu numeriu >