Šita konkreti istorija vyko Panevėžyje, teritorijoje, kur lankytojai preciziškai suskaičiuojami žurnale ir jų gastrolės (jei tokių būta) matomos vaizdo medžiagoje. Pikčiausia buvo, kad "VIP verslo klientų info" apie šviečiantį "frame loss" žinojo, bet minėtą problemą nagrinėdavo beveik darbo 8 valandas, gedimo nenustatydavo, o pakartotinai registruojamą problemą vėl ilgai "nagrinėdavo". Vienok, panašios linksmybės kartojasi visoje šalies teritorijoje. Iš patirties žinoma kuriuose miestuose dirba geranoriški ir puikios kvalifikacijos žmonės, bet atrodo, kad jų darbo organizavimo srityje dar yra ką veikti :) "Andr" <asd@asdasdas.lt> wrote in message news:g3gc2a$snp$1@trimpas.omnitel.net... > Kokiam cia mieste? > "Modestas" <modestas@echelon.lt> wrote in message > news:g3foj8$rni$1@trimpas.omnitel.net... >> "Andr" <asd@asdasdas.lt> wrote in message >> news:g3flg1$lt1$1@trimpas.omnitel.net... >>> Nu tik jau nepasakok, 50 lt gauni jei visa gerkle reki kad teo sudas, >>> niekas neveikia ir t.t. O kai atvaziuoja taisyt, paaiskeja, kad pas pati >>> reksni kreivos rankos. >> >> Galiu pasakoti 3 dienas nesustodamas su faktais: PK numeriais, datomis ir >> pavardėmis ;) >> Ypatingai veža aiškinimai kaip jie patikrino DXX modemus, problemų >> nenustatė ir netgi monitoringe mato, kad viskas gerai (kai tuo tarpu ant >> modemo šviečia "frame loss", o per paskutinį mėnesį nei vienas su TEO >> susiijęs asmuo nebuvo pastebėtas kilometro atstumu aplink tą modemą) >> > >