Cha, istorija tęsiasi. Ką tik gavau du emailus iš Sodros, vieną į vardas.pavarde@gmail.com ir kitą į vardaspavarde@gmail.com: Laba diena, Informuojame, kad atsižvelgiant į tai, jog skirtingi, bet tam tikrais požymiais panašūs el. pašto adresai internete traktuojami kaip vienodi adresai, t.y., el. pašto adresas su taškais internete laikomas tapačiu analogiškam el. pašto adresui be taškų (žiūr. https://support.google.com/mail/answer/10313?hl=lt&ref_topic=3394657 ), Jūsų el. pašto adresas vardaspavarde@gmail.com buvo ištrintas iš asmeninės gyventojo paskyros „Sodroje“. Prašome Jūsų prisijungti prie asmeninės gyventojo paskyros https://gyventojai.sodra.lt, nurodyti naują el. pašto adresą ir patvirtinti jį. Dėkojame už bendradarbiavimą. „Sodros“ informacijos centras Nu ar ne absurdas? vadinasi, abu emailais pas juos buvo patvirtinti kaip tikri. Ir vieną patvirtinau tikrai ne aš. 2018-02-27 16:14, tOMZY rašė: > Yra tokia situacija - turiu emaila vardas.pavarde@gmail.com, bet laiškus > gaunu ir tuomet, jei kažkas emeilo adrese nepadeda taško. Kiek testavau > - taip yra su visais gmail accountais. Laišką gaučiau net jei > parašytumėt į var.das.pav.a.rde@gmail.com > Gmail taip veikia.