Aš Teo vietoje padaryčiau nors porą kartų per metus atvirų durų dieną. Ateini ir gali konsultuoti tokius pat skambinančius. Pasikeistų požiūris tiek į save, tiek į paslaugą, tiek į tai, kas kam skolingas. Net ir per tą vienintelį lūžimą aplink mane konsultantas taip šokinėjo, kad negalėjau pykti, tuo labiau kad internetas namie man tikrai nėra gyvybiškai svarbus. O manai priverstum juos pakeisti standartinę sutartį? Mes vis dar apie namų vartotoją kalbam? "M.M." <moderis@gmail.com> wrote in message news:g7etj8$lub$1@trimpas.omnitel.net... > manau turint minty kad Teo yra paslaugos tiekejas.. > tai jis ir kaltas... > ar kaltas as kad negaunu paslaugos?! > > ar as nemoku gaut jo teikiamu paslaugu?! > jei DSL nukritineja? nu ne as kaltas.... jei tech galimybes viena diena yra > o kita nebe? > jei priklausomai nuo konsultanto gauni skirtinga info? > jei jie ne nezino kiek bus tas "laikinas sprendimas" > > save kaltint galiu tik tiek kad pasirinkau, pasirasiau ir "neisplesiau" is > ju "standartines" sutarties modifikavimo > keliais papildomais punktais su tiksliom datom ir panasiai.. > > "unce" <info@delfi.lt> wrote in message > news:g7esas$js3$1@trimpas.omnitel.net... >> Nesu niekieno gerbėjas, bet per 4 metus tik vienas lūžimas, taip kad >> skųstis irgi negaliu. Gal pas kažką rankos kreivos ir aparatūra dar >> kreivesnė? >> >> "NoName" <gie@takas.lt_nospampoperkunais> wrote in message >> news:g7ernp$isf$1@trimpas.omnitel.net... >>> tuoj tave telekomo gerbejai suvalgys. >>> >>> "Thunder" <zaibas@trenke.com> wrote in message >>> news:g7el0k$8j7$1@trimpas.omnitel.net... >>>> TEO Zebra yra gaidys, o zebriukai - gaidziukai. >>> >>> > >