Siuntinėjo ir man. Niekaip nesupratau kodėl, nes turim savo SMTP. Tačiau radau, kad viena tikrinama dėžutė per MagicMail buvo palikta su pop3.takas.lt ar (mail.takas.lt) nebepamenu. Pakeičiau į pop3.zebra.lt ir dabar kurį laiką šių laiškų nebegaunu. Matyt Teo tikrina ne tik išsiuntimą. Ir kas kreipiasi į takas.lt gauna šį laišką. Gal klystu. "krx" <krx@d.lt> wrote in message news:gass7c$htd$1@trimpas.omnitel.net... > Ar kam nors keikiasi/sutvarkė tai, kas žemiau surašyta? Nieko bendro su > taku ir SMTP neturime (SMTP mūsų yra). Siuntinėja jau pusmetį random, > užkniso. > > > ------------------------------------------------------------ > > Gerb. Kliente, > > Pranešame, kad visi pašto vartotojai nuo 2008 m., kovo mėn. turėjo > pasikeisti pašto programų nustatymus: > > http://www.teo.lt/lt/pranesimai_spaudai-904-1536.html > > Jūsų pašto programos nustatymuose būtina pakeisti SMTP serverio pavadinimą > į smtp.zebra.lt, ir įjungti SMTP autorizaciją. > > Jeigu to neatliksite, negalėsite išsiųsti Jūsų elektroninių laiškų. > > Pakeitimus atlikti nesudėtinga ir visą reikalingą informaciją bei > instrukcijas rasite čia: > > http://internetas.zebra.lt/pastas/smtp/smtpkeitimas > > Jei laiškus siunčiate iš įmonės kompiuterio, prašome šią žinutę persiųsti > Jūsų Informacinių technologijų administratoriui. > > Norėdami IT specialistų pagalbos, kurie padėtų sutvarkyti pašto programų > nustatymus ar Jums pageidaujant tai padarytų nuotoliniu būdu, galite > skambinti Informacinių technologijų pagalbos numeriu – 1518. > > Pagalba visais IT klausimais teikiama visą parą, skambučio kaina TEO > tinkle 2Lt/min., iš kitur - 3Lt/min. Daugiau apie paslaugą: > > http://www.lintel.lt/lt/paslaugos/1518 > > > >