Tema: Re: Jobani windowsai
Autorius: ssaulius
Data: 2020-09-10 10:14:51
On 2020-09-09 19:11, MrV wrote:
> Kas daros su sita pyderu sistema?
> Blet po paskutiniu updeitu video negroja, garsas negroja kol neperkrauni
> sitos pyderiskos OS...
> Negana to, kad updeitu neina atjungt, tai su kiekvienu updeitu blet
> supisa ka nors...
> Ka tiems pyderams berasyt, juolab, kad legalus OS...

   imho, jei tai būtų visiems, tai tikriausiai visas internetas
skambėtų. Bet kadangi kol kas tik tu skundiesi (man pavyzdžiui tokio
bajerio nebūna), tai spėčiau, kad tai tavo kompo, windows ir instaliuoto
softo problema. Kadangi nesiteiki nei kompo modelio pranešti, nei kitų
detalių... Gal tada lik su "savo pyderiška kompo ir soft kombinacija"
pats. ;-)

   Saulius