Taip jau yra su paslaugų verslu, kad geriau kartais klientui kažkur gerą gestą parodyti ir jis tave geruoju prisimins bei laikui atėjus vėl tavo paslaugomis naudosis ir dar su kiekviena proga kitam rekomenduos. O kai išsiskiriama slogiom aplinkybėm, tai... IMHO aplinkybės aplinkybėms nelygios. Bet kadangi paslaugos teikėjas mato tik tokį klausimo sprendimą, tai bala nematė - nenubiednėsiu. Mano reikalas buvo paklaust. On 2015.10.12 09:11, Audrys wrote: > nuolaidos padarymas ne geranoriskumas? > is tavo puses isipareigojimu nevykdymas geranoriskumas? > > "kaiser" wrote in message news:mvfhev$c02$1@trimpas.omnitel.net... > > Suprantu, jei po metų būčiau prašęs nutraukti. Bet kai po penkių metų > paprašau. Ir ne todėl kad konkurentai pigiau pasiūlė, o todėl kad > išsikraustyti kitur reikia. Sakyk ką nori, bet geranoriškumo iš tiekėjo > pusės nelabai rasta. Maždaug, numelšiu bet kokia kaina, kad ir kokios > aplinkybės bebūtų. > Atsikraustys nežinia kada kas, nes būstas pardavinėjamas bus. Iki to > laiko ir sutartis gal pasibaigs. > > On 2015.10.10 20:46, S54 wrote: >> perleist gali tam kas atsikrauto i tavo vieta. >> O tiekejas neprivalo pateikt paslauga jei klientas sugalvoja issikelti i >> Menuli. >