Paulius Zaleckas rašė: > Apskritai dar didelis klausimas kokia ju role, nes paskambini, paklauso > ir sujungia su policija/greitaja/ugniagesiais, o tiem vel viska is naujo BPC koordinuoja visų tarnybų veiklą. Policija ir kiti gauna iš BPC susistemintus pranešimus, kas įvyko, kas ir kur turi vykti. Tai, kaip taksi dispečeris plius dar su milžinišku dalbajobų filtru (pasak BPC statistikos až net 80% skambučių yra nesusiję su pagalbos iškvietimu)... Operatoriai apmokyti įvertinti įvairias/tipines situacijas, tad dirbdami ilgainiui jie niekuo neblogesni, nei koks policijos budėtojas. Tolimesnis skambučio peradresavimas yra tik dėl detalių patikslinimo ir/ar pokalbio palaikymo (ar specialiųjų instrukcijų ypatingais atvejais), nes visą esminę info iškvietimui jau turi būti padiktavęs BPC. Šiaip sistema iš principo yra efektyvi (taupo resursus, koordinuoja, skaidrina veiklą; labai didelis klausimas, kiek realiai iškvietimų kokios vilniaus rajono greituškės padaro, nes nuo jų priklauso zamaškės į biudžetą), bet man irgi nuolat kyla klausimas dėl orientavimosi: kaip koks operatorius visiškai kitame Lietuvos gale (BPC centre) gali suprasti stresinėje situacijoje esančio žmogaus aiškinimus, kur jis yra. Bet matyt viskas eina link tikslesnės lokacijos fiksavimo.