Reikalas labai paprastas: Servisas tvarkė auto pagal draudimą. Vienos detalės vis "negalėdavo rasti", nes visos parduodamos naudotos (skelbimuose) turėjo tą patį defektą kaip ir keičiama. Spaudė dėl naujos dėjimo (bet tada dėl nusidėvėjimo draudimas nedengia visos kainos). Įdėta nauja detalė, susitarta, kad seną atiduos, jei draudimas nepasiims. Draudimas detalės nepasiėmė, servisas neinformavo apie tai (kad nepasiėmė) ir detalę "išmetė". Dabar bando apsimesti, kad taip nesitarėm, bet turiu emailus su įrodymais (nors dažniausiai mėgo į emailus kažkodėl atsakinėti telefonu) Klausimas - kiek sudėtinga iš jų išreikalauti, kad mokėjimas servisui (dėl naujos dalies) būtų sumažintas tos išmestos detalės kaina? Kainą nustatyti paprasta - patys sakė, kad skelbimuose visos netinkamos (t.y. tokios pačios kaip ir išmestoji), taigi 50-100€ (tokios kainos buvo skelbimuose) ir turėtų mažinti savo sąskaitą. Jei pradėtų sekti pasakas apie tai, kad skelbimuose yra gerų detalių kaina - tuomet patys pripažintų, kad be reikalo spaudė dėl naujo pirkimo. Teisingai mąstau ar sliekų ieškau? Šiaip pats mačiau ne vieną skelbimą, kur tikrai su tuo defektu detalės kainuoja min 50€, dėl to ir norėjau atsiimti.