Pradėti tiekti tokios prastos kokybės paslaugą, kad klientas pats atsisakytų? 2017-09-22 09:18, Shadowed rašė: > Labas rytas, kolegos, > > Kuo motyvuoti sutarties nutraukimą, kai yra tokie punktai: > > 15.1. Užsakovas turi teisę vienašališkai nutraukti sutartį, apie tai > raštu pranešęs prieš 10 (dešimt) kalendorinių dienų, jei Paslaugos > tiekėjas neatlieka sutartyje numatytų įsipareigojimų ir tai yra esminis > sutarties pažeidimas; > 15.2. Tiekėjas turi teisę vienašališkai nutraukti sutartį, apie tai > pranešęs prieš 10 (dešimt) kalendorinių dienų, jei Užsakovas savo > veiksmais (neveikimu) sudaro sąlygas, kurios prilyginamos esminiam > sutarties pažeidimui. > > Esminių pažeidimų nėra, o sutartį norisi nutraukti. Gal yra kokia bendra > taisyklė kuria galima būtų vadovautis ?