Tema: Skaitykles ekrano skilimas - ko gero teks eiti i "vartotojus"
Autorius: Fred
Data: 2018-02-01 18:35:55
	Taigi, nutiko antrakart panasi situacija, pirmakart nutiko su ta pacia 
skaitykle, bet kadangi skaitykle buvo naudojama drauges pusmeti-virs, as 
nebuvau toks tikras, ar tik ji nebus kur trinktelejusi ir nepastebejusi, 
todel nusprendziau pamirsti ir nuryti sita piliule ...
	Nusipirkau uzvakar is Skytech Pocketbook Touch HD 2, pirma vakara 
paskaiciau, o antra paemus stai rezultatas (pridedu vaizda, kaip atrodo 
ekranas). Parasiau I skytech:



"Sveiki!
Užvakar pirkau iš jūsų šią prekę (užsakymo nr. 761167). Vakar vakare 
pasiėmus skaityti knygą pastebėjau, kad ekranas nereaguoja ir apatinėje 
ekrano dalyje atsirado keletas nežymių taškelių/juostelių. Per kurį 
laiką viskas tai išplito į tai, ką dabar matote prisegtoje nuotraukoje. 
Turėjau analogišką patirtį su iš jūsų pirktu irgi Pocketbook, maždaug 
metus su viršumi prieš, tačiau jį naudojo mano draugė, ir jai nunešus 
jį, jūs teigėte, jog tai negarantinis, nes skilęs stiklas. Kadangi aną 
daiktą naudojau ne aš, negalėjau garantuoti, kad tikrai nebuvo kažkur 
trinktelėtas spustelėtas, ir naudotas jis buvo ne dieną, palikau 
situaciją kaip yra. Ką siūlytumėte man daryti šiuo atveju, su užvakar 
pirktu daiktu, su spėjamai analogiška problema? Ar negali būti taip, kad 
apskritai šie gaminiai daromi tokie, kad net ir normalus kasdienis jų 
vartojimas sukelia ekranų skilimus?"



	Gavau atsakyma:


"Sveiki, p. Renaldai,
Dėl eksploatacijos metu atsirandančių Pocketbook  skaityklės trūkumų 
prašome kreiptis į autorizuotą Pocketbook serviso centrą. Tuo atvejų jei 
servisas pripažins Jūsų nurodytą gedimą gamyklinių brokų, kurio 
neįmanoma pašalinti per protingą terminą - Jums bus pateiktas Gamintojo 
DOA/DOP aktas, su kuriuo prašome kreiptis į mūsų serviso skyrių Pylimo 
g. 31 dėl monitoriaus keitimo."



	Kaip ir ruosiuosi tam, kad jie pasakys, kad suskaldei pats, mechaninis 
pazeidimas, garantijos nera. Antra karta su ta pacia situacija as 
nelinkes susitaikyti, ir linkes paeikvoti laiko ir pinigu (net ir 
didesniu, nei kainuoja si skaitykle, principai ir procesas idomiau ir 
svarbiau) nueiti maksimaliai toli.

	Kokie mano veiksmai nuejus i serviso centra, ka jie man turi duoti, kur 
pasiusti? :) Stebeti juos akylai atidarinejant mano aparata, kad ko nors 
patys nepridarytu?

	Aciu!