2018.11.20 18:29, Inta rašė: > siaip nuostolius atlygina siuntejui o ne gavejui "pastas" ir tada > siuntejas atlygina gavejui. > O aliexpress pasius toli toli siuo atveju :) is esmes pritariu, bet nepamirskim, kad cia tas siuntinys "kazkur palikom prie tvoros" fazej buvo. > On 11/18/2018 11:03 PM, fenix wrote: >> 2018.11.18 11:52, pipiras rašė: >>> As skambinau jiems ir jie nieko nerado >>> ! ! >> >> >> argumentuota rasta moki parasyt ar vis dar nori bb dejusius pirmo lygio >> klerkus varinet? >> surashyk viska, ka jau su jais kalbejaisi, laikus, dienas, ir kad nieko >> neivyko, o paskutines pastraipos dalis skambetu taip: >> >> "...kadangi del UAB Omniva darbuotoju kaltes as vis dar negavau man >> priklausancio siuntinio su dauktu XXXXX, uz kur sumokejau XXX,XX EUR, >> laikau kad si daikta UAB Omniva prarado. Prasome per 7d. atlyginti >> nuostolius, kurie lygus sio siuntinio kainai, pervedant pinigus i mano >> A/S numeris LT!@$@#%@#%@#%@#%" >> >> cc reiktu idet omnivos direktoriaus Simono Bielskio email, ji jau kaip >> nors susizinosi. >> >> arba kitas kelias yra vartotoju apsauga, deja jai taip pat rashta turesi >> rashyt. >> >