Kai prieš kelis metus turėjau ginčytiną situaciją, kur realiai galima būtų praktiką formuoti, tai ne skycopas, bet kitos tokios firmos visos siuntė velniop. Neįdomu, geriau rodyt daugiau reklamos ir imt pinigus už formos persiuntimą aiškiais atvejais. Buvo planuojamas streikas, aviakompanija prieš 2 dienas atšaukė skrydį, po dienos buvo atšauktas streikas, kitos kompanijos sėkmingai skrido. Mano kompanijai tai buvo vienintelis reisas tą dieną į tą šalį, iš didelės bazės, žodžiu net įvykęs streikas būtų nieko nesugriovęs labai, kad dėl jo būtų buvus būtinybė taip iš anksto atšaukinėt. Žodžiu fainas teorinis klausimas ar vien įspėjimas apie streiką savaime yra nenugalima aplinkybė liko nenagrinėtas. 2019.08.21 09:08, qwerty rašė: > Nu tai visada veliau gali kreiptis I ta skycopa jei jau paprastuoju budu > nepaeina. Bet pabandyt savo jegom tai nekainuoja :) Tik klausimas ar tas > skycopas tokioj situacijoj pades. Linas jau minejo, kad tas pats > skycopas gincitinoj situacijoj tikrai uz tuos procentus nekels tokiu > bangu, kad oro linijos susileistu. Dabar marketingas toks, kad atrodo > jog ten pypiec kokie teisininkai ir kaip jie plusa. Maziau Suits ziuret > reikia :) > > > "skipped" wrote in message news:qjilbf$l78$1@trimpas.omnitel.net... > > Butent. O cia jau ir prasideda darbas ir kova su teisininkais. Nu pateiks > jie kazka, ar sugebesiu as tai tinkamai ivertinti? As prie to, kad gal > visgi > geriau atiduoti 20 proc. skycopui uz darba? > > "Linas Petkevičius" <linas@NONONOlekiam.lt> wrote in message > news:qjijc6$j4q$1@trimpas.omnitel.net... >> http://curia.europa.eu/juris/document/document.jsf?text=&docid=73223&pageIndex=0&doclang=LT&mode=lst&dir=&occ=first&part=1&cid=8546153 >> >> >> Nuo 15 iki 26. >> >> Paprasyti pateikti irodymus,kad gedimas atitinka 26 punkte nurodytus >> kriterijus. >> >> On 2019-08-21 07:15, skipped wrote: >>> I would like to explain you that your flight was delayed due to >>> unexpected technical defect. >>> >>> >>> >>> Defect was discovered after the previously performed flight, which >>> means that it appeared during this flight and it was impossible to >>> either predict it or avert timely. It means that this problem was not >>> predictable and did not depend on airline’s actions and/or inactions >>> and stems from events which, by nature and origin, are not inherent >>> in the normal exercise of airline’s activities and are beyond its >>> actual control. Therefore according to the current Regulation (EC) >>> 261/2004 “establishing common rules on compensation and assistance to >>> passengers in the event of denied boarding and of cancellation or >>> long delay of flights, and repealing Regulation (EEC) No 295/91” this >>> defect has to be considered an extraordinary circumstance which could >>> not have been avoided even if all reasonable measures had been taken >>> and all our available resources were utilized. Therefore we cannot >>> pay delayed flight compensation. >>> >>> >>> >>> Ir kas toliau? >>> >>> >>> "qwerty" <blablabla@gmail.com> wrote in message >>> news:qjgq0m$plr$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tik tiesiai I skrydi vykdziusia bendrove. Kam atidavinėt be reikalo >>>> 20% (jei neklystu) sumos? >>>> >>>> "tranzoo" wrote in message news:qjgjjp$isj$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> kur kreiptis geriausia? >>>