Aš tokius baudžiu pasiimdamas padirbtą mano paskyrą sau. Prisijungi su forgot pass, ateis į tavo mailą ar telefoną naujas, prisijungsi, visus pass pakeisi į nenulaužiamus, visus suvestus duomenis ištrinsi ar pakeisi į kokius randominius ir paliksi paskyrą ramybėje, daugiau juokdarys neprisijungs. O jei dar ateina koks siuntinys ir paskyroje matosi kažkoks ne tavo adresas, kartais gali dar juokingesnių dalykų pridaryti, jei aišku noro yra :) Pvz. kai kurie siuntų vežėjai atsiunčia žinutes su klausimu, ar norėtum atsiimti siuntą kokiame nors jų drop pointe, tai pasirenki norimą ir ten ją pats pasiimi :) Tada ramiai lauki juokdario skambučio su prašymu grąžinti siuntą :) On 2019-10-26 13:25, 0.5B wrote: > sveiki, > > gavau pranesima į el. paštą ir tel. kad mano užsakymas priimtas ir > apdorojamas vienam labai populiariam online sales portale. > susisiekiau, sakau, nieko neužsakinėjau, sako, pasiklausk artimųjų. > neturiu ko klaust. nueinu į savo paskyrą, nieko neužsakyta. vėl aniem > rašau, sakau, tai neiš mano paskyros, nusiunčiu screenshot, ir sakau, > stabdykit užsakymą ir išsiaiškinkit, kas mano asm duomenis naudoja. > gaunu atsakymą, jūs turit kitą paskyrą :DDDD > na, vienas pliusas, kad mokėta ne iš mano banko, kita vertus, užpisa, > kad kažkas galbūt įveda mano email ir/ar tel, portalas nedvejodamas > priima kaip ok [nors sistema turėtų neleistr antrą kartą naudot tų pačių > kredencialų], o kai aš signalizuoju kad chebra kažkas negerai, jie bbd > bele ką rašinėja... > norėčiau juos truputį truktelt už tokias nesąmones. kur kreiptis dėl > mano neteisėtų duomenų naudojimo ar neužkirtimo tam kelio, nesirūpinimo > mano, kaip vartototjo, saugumu, etc? > > fanks