www.kec.lt Atsiprasau, nes saitas dar ne visai baigtas kurti - planuojame nuo liepos 1 d. akcija siokia tokia. UAB "Kirtimų autoservisas", Metalo g. 1, Vilnius. Remontuojame praktiskai tik automobilius po avariju. Brukstelkit asmeniniu mano pastu (pakoreguotu) arba pastu, nurodytu www puslapyje, savo telefona, perskambinsiu, galesime gal kuo nors pagelbeti. "Auris" <Paciukas@gmail.com> wrote in message news:h228t7$rjd$1@trimpas.omnitel.net... > Koks ir kur servisas pas jus? > > "Splitas" <splitasNESPAMINTI@mail.lt> wrote in message > news:h1qiig$4ab$1@trimpas.omnitel.net... >> Reiktų paskaityti po kuo pasirašei drausdamas casco - nes tikrai gali >> būti, kad naujoms originalioms yra nusidėvėjimas. Dėl neoriginalių - >> reiktų žiūrėti kaip sąlygos reglamentuoja draudimo, dėl dėvėtų >> originalių - irgi... Mes visad stengiamės dėt dėvėtas originalias - >> pigiau klientui, nei naujas, nes dauguma turi primokėti nusidėvėjimą. Su >> neoriginaliom kėbulo ir išorės dalim yra bėda - ne tik kad normaliai >> netinka, bet dar ir po kažkurio laiko jos būna baisesnės nei buvę >> sudaužyti originalai... >> >> Servisą gali pakeisti drąsiai BET KADA - tau jau padarė broką ir tu >> ATSISAKAI ten tvarkytis (draudimas tą servisą nuskalpuos nepriklausomai >> nuo to, kas bus toliau - šitas tai garantuotai, esam taisę tokių remontų >> pasekmes, dėl mūsų pačių 3*tfu - dar nebuvo per 2 metus:). >> Jei draudimas normalus, turėtų leisti važiuoti ten kur tu nori ir paskui >> apmokėti to serviso sąskaitą, o jei nelabai - gali purkštauti, bet tada >> gali daryti viską savo sąskaita ir apmokėjęs ją pateikt draudimui >> apmokėjimui (žinoma, kad tik kainos realios būtų) - įdomu būtų pažiūrėt >> ar drįstų draudimas nepadengt sąskaitos su normaliomis kainomis - >> antireklama žvėriška...:) >> >> Pirmas atvejis turėtų būti normalus ir priimtinas visiems situacijos >> dalyviams, antru gi atveju užveisiamas konfliktas, kuris tampo nervus >> tau, draudimui ir pirmajam servisui. Priklausys kelias nuo draudimo >> požiūrio - rezultatas visad turėtų būt kliento naudai. >> >> P.S. Čia daugmaž tavo suminėtom sąlygom taip turėtų būti, bet nesiimu >> nagrinėt visokių kitų atvejų - du autoįvykiai, pagal kurį tik vieną >> dengia draudimas, papildomas remontas "tuo pačiu" pakišant po draudimu ir >> kt. Reiktų labiau įsigilint į situaciją.... >> >> "Auris" <Paciukas@gmail.com> wrote in message >> news:h1qg28$vbg$1@trimpas.omnitel.net... >>> Auto drausta kasko po ivykio buvo remontuojama draudimo rekomenduotame >>> servise. Servisas auto sutvarke auto su defektais: radiatorius >>> sulankstytas, ventiliatorius virintas, kitas ventiliatorius ne nuo tos >>> auto pritaikytas taip pat ir spakliavimo broko matosi. Servisas >>> pripazysta broka, bet detales keis i naujas orginalias (neorginaliu >>> tingi, o gal nesugeba surast), o tai reiskia kad uz jas reiks moket >>> nusidevejima. >>> >>> Klausimas: >>> >>> Kaip elgtis sioje situacijoje? Tiesiog norisi tureti normalei sutvarkyta >>> auto, nedamokant uz orgnalias detales (neorginaliu detaliu yra). >>> Ar galiu pakeisti servisa, kuris istaisytu broką? >>> >> >> > >