Bangis wrote: > Ne kad pateisinti, bet siaip pvz: > Vakarinis Kauno apvaziavimas. Leistinas greitis 90. 4 juostos atskirtos > uztvara. Neretas vaziuoja ~100, kai kas ir iki 110. > Buvo "remontuojama" atkarpa. savaitgalis. Salikeleje israustas griovys > kokiu 300m ilgio, mazdaug toj vietoj, kur nusukimas i Akademija. Griovys > ne ant vaziuojamosios dalies, nu ir iprudintas zenklas 50, taip nuo > tilto per Nemuna ir kokie 4 km. Nu ir ka - ir nieko :) Pirma km visi > bando respectinti zenkla, vaziuoja ~60-70. Toliau - is vis jokiu remonto > pozymiu. Nu ir visas srautas, kazkiek pavaziaves ~60, toliau taip ~80 > vaziuoja, o kiti mina savo "normaliu" greiciu. As pvz pagalvojau, kad is > viso gal tas 50 zenklo galiojimo pabaigos nepamaciau. O bet taciau > pasiseke ne visiems, nes atkarpos gale medziotojai stovejo :) > Va tokia vat situacija, mano nuomone visiskai nepavojinga situacija. O > bet taciau manau, kad tiek kas stovejo nukauti, jau taresi kaip > isspresti 30+ ar 50+ virsyto greicio problema. Kartu ir mumučikui: Jei situacija tikrai tokia, kaip kad pasakei, tai remdamasis labai gerai pažįstamu kelininku drįstu teigti, kad tokie ženklai turi būti nuimami, kuomet nėra dirbama, nes yra pastatyti ne dėl paties kelio būklės, bet saugumui asmenų jame dirbančių užtikrinti. Geras pavyzdys - greitkelyje vilnius-klaipėda esantys ženklai apie kelio remontą, nusukti, arba aptraukti juoda plėvele.