Tema: Re: Darbdavys nori issiusti nemokamu atostogu
Autorius: Anita
Data: 2009-08-06 09:29:38
o kas trukdo tau tai daryti ta pati??
o jau emigrantus tai nieks neisnaudoja ania? papasakok bobutei. dirbat ten
tokius darbus, kokiu vietiniai kelias desimtis metu nedirba. ir dar
sakyciau, jus ten uz.. na gerai, nesakysiu, uz ka laiko :)
savigarbos, pagarbos kitam ir sau, uz jokius pinigus nenupirksi

man tai vis panasiau, kad krize yra galvose. kaip godumo ir tingejimo dirbti
pasekme. tik man man man.. daugiau daugiau daugiau gauti, mažiau dirbti
(geriausiai visai ne )