sveiki, tokia situacija susidare :) berods sausio menesi pasirasiau vekseli, kad sumokesiu X lt vilniaus energijai iki balandzio 30 d. vasario 1 diena noriu apmoket dali vekselio sumos, skambinu i vilniaus energija informacijos telefonu 1899, klausiu kaip moket kad uzsiskaitytu mokejimas uz vekseli, o ne uz einamaja saskaita. pasako kad moketi kaip visada (pagal knygele), nes pirmiau dengiasi vekselio suma. sumoku puse sumos. ateina sekanti saskaita, matau kad pinigai uzsiskaite uz einamaja saskaita, ne uz vekseli kaip kad norejau. skambinu vel i informacijo centra, dabar jau sako kad reikejo moket i kita saskaita, nurodant imokos koda. pirma kart apgavo reiskias...prasau imoka uzskaityt uz vekseli. nukreipia skambint kitur. paskambinus pasako rasyt emaila. parasius emaila gaunu atsakyma kad visdelto reikejo moket i ta saskaita, ne pagal knygele ir kad imokos uz vekseli neuzskaitys. paskambinus atsakymo autorei nurodo atvaziuot i klientu aptarnavimo skyriu su visais dokumentais. klausimas: ar galima del tokio dalyko kreiptis i kokius vartotoju teisiu gynejus? jauciuosi apgautas. ir isvis, kokia nauda is tu informacijos telefonu, jeigu negali pateikti teisingos informacijos. kadangi pokalbiai vilniaus energijos informacijos centre yra irasinejami, o as pagal mobilaus isklotine zinau tikslia data ir laika kada skambinau, tai galetu perklausyt ir isitikinti. zinoma jei is tikro irasineja ir saugo tiek laiko :) jokios kompensacijos nenoriu, bet noriu teisybes.