Tema: Re: SEB'o sistemos pakeitimas palengvino klientų darbą
Autorius: ups
Data: 2010-07-12 08:47:17
  na tai kad man rodos pas juos ir iki keitimo negalima buvo pervesti i 
korteles numeri, jei nezinai saskaitos. Tik jei pavedimas ejo i tavo 
saskaita tada matai is kur aytejo saskaitos numeri, o jei koretele 
pavesta fig vam nematysi.

ups
-----------------------
www.naujasdizainas.lt


2010.07.10 11:20, KEdas rašė:
> Internetu pirkau iš Kautros autobuso bilietą, bet dėl įvairiausių 
> priežasčių negalėjau juo pasinaudoti. Kautra be berteikalingų klausimų 
> sutiko grąžinti pinigus, bet susidūrė su problemomis. Įsivaizduoju, 
> kad el. prekyba Lietuvoje ir toliau „klestės“.
>
> Kautros prašymas:
>
> Laba diena,
> Negalime pervesti Jums pinigų už nepanaudotą bilietą. Gavome iš banko 
> atsakymą, kad nurodyta Jūsų kortelės sąskaita (LT479709716061xxxx), o 
> bankas reikalauja nurodyti paprastos sąskaitos numerį. Bankas 
> atnaujino 07.03-06 dienomis savo duomenų bazę ir matomai, pasikeitė 
> reikalavimas. Lauksime Jūsų sąskaitos numerio ir kai tik tada galesime 
> pervesti pinigus.