Tema: Re: Q: garantine preke ir bankrutaves pardavejas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-07-23 09:53:58
Tikėtis galima, sūnau mano. Tikėjimas yra abejonės priešingybė. Tikėjimas ir
abejonė nėra dvi pažinimo rūšys, kurias galima būtų apibrėžti tarpusavio
tęstinumu; mat nė vienas jų nėra pažinimo aktai, o yra priešingos aistros.
Bet norėčiau atkreipti dėmesį, kad kaip sakoma Jokūbo laiške 2:26 - "Kaip
kūnas be dvasios miręs, taip ir tikėjimas be darbų negyvas.". Tad IMHO
vietoj to,kad čia klausinėt, skambink atstovui ir jo pasiklausk.
P.S. Blin,kaip dušna, kada jau tam galas bus - baigiu tikėjimą prarast.
"Arunas-X" <ArunasXX@gmail.com> wrote in message
news:i2b8s7$vnn$1@trimpas.omnitel.net...
> pas mane ta pati situacija su kompiuteriu motinine plokste asus, ar galima
> tiketis kad sutvarkitu atstovas? ar pakeistu?
>
> "Linas Petkevičius" <linas@NONOOglservices.lt> wrote in message
> news:i2a8li$9n8$1@trimpas.omnitel.net...
>> Teoriskai - į oficialu atstova. Tik be akiu draskymo, nes jo
>> isipareigojimai tik moraliniai. Su grazinimu tuo labiau sunku bus, tik
>> remontas tiketinas.
>>
>> "Kruopa" <nujaune@ane.kame> wrote in message
>> news:i2a4be$517$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Sveiki
>>>
>>> klausimas toks: pirkau Sony LCD TV is UAB "AARC", kuri bankrutavo.
>>> Telikas dar garantinis, bet sugedo :( ...
>>> Klausimas, kur kreiptis - teoriskai, juk yra tokiems dalykams gamintojo
>>> garantija (bent taip tikiuosi). Gal zinote, kur Vilniuje teikiamas Sony
>>> telikam garantinis remontas? Arba kur kreiptis tokioje situacijoje? Nes,
>>> visada lieka variantas remontuotis savo saskaita...
>>>
>>> Dekui
>>
>
>