Tema: Re: eilinis paradoksas su kaimynais
Autorius: Arj
Data: 2010-07-29 16:48:05
nu sitoj vietoj ziurint is teisines puses tai "promacha" padarei :)
Lengviausia aisku parasytia kaip reikejo daryti, bet jau velu, dabar reikes jau tau irodineti kad ne kupranugaris esi :)

Saip mano galva dabar teks pradeti "popierini kara" - kuo daugiau prirasyti rastu ivairioms institucijoms su tikslu
"paknist prota"

Rasyt i vst/rst, skust "vagia elektra", jei tik yra kokia galimybe, fiksuoti faktus su anstoliais, duoti kaimyna i
teisma uz tai kad jis tavo elektra vagia ir bandyti kazka prisiteisti