O jei neatkuria per 24 val.? "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message news:idqji2$c4g$1@trimpas.omnitel.net... > Pasiskaitymai: > 1. Sutartis > 2. > http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=365540&p_query=D%CBL%20ELEKTROS%20ENERGIJOS%20TIEKIMO%20IR%20NAUDOJIMO%20TAISYKLI%D8%20PATVIRTINIMO%20&p_tr2=2 > > Antrame punkte skaityti: > VIII. VARTOTOJŲ APRŪPINIMO ELEKTROS ENERGIJA PATIKIMUMAS > > 76. Tuo atveju, jei operatoriaus ir (ar) tiekėjo su vartotoju sudaryta > sutartis nenustato patikimumo kategorijos, laikoma, kad vartotojui yra > suteikta šių Taisyklių 77 punkte nustatyta trečia (III) patikimumo > kategorija nepriklausomai nuo įrengtų elektros linijų ar elektros šaltinių > kiekio. > > 77. Trečia (III) patikimumo kategorija. Vartotojams, turintiems trečią > (III) patikimumo kategoriją, aprūpinimas elektros energija turi būti > atkurtas per laikotarpį ne ilgesnį kaip 24 valandos, išskyrus teisės > aktuose ir sutartyse nustatytus atvejus. Paprastai, esant trečiai (III) > patikimumo kategorijai, vartotojai aprūpinami elektra iš vieno elektros > šaltinio > > Buriu iš kavos tirščių ir spėju, kad tamstos atvejis toks ir bus > > > "tds" <no@email.com> wrote in message > news:idqi7c$9k7$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> Po siandieninio elektros nebuvimo, klausiams iskilo.Zodziu, situacija - >> ryte atsikelus elektros jau nebuvo, pirma syki paskambinus i RST, pasake, >> kad gedimas 10kV oro linijoje, bus sutvarkytas iki ~11val. Ok, isvaziavau >> i darba, namie liko zmona su 1m amziaus vaiku. Apie 11val skambinu vel i >> RST, sako "sorry, sutaisysim iki ~15val"... Laimei elektra atsirado apie >> 14val. Bendroje sumoje elektros nebuvo ~10 val. Truputi ziauru, nes visi >> prietaisai elektriniai - vandens siurblys (nebuvo vandens), elektrine >> virykle, arbatinukai ir pan.. Paprasciausios arbatos vaikui neimanoma >> isvirti.. >> Idomu ar yra kokie normatyvai, laiko tarpas per kuri turi buti pasalintas >> gedimas? Ar cia is serijos, mano bedos, kad viskas namie "ant elektros" >> ... >> >> Dekoju, >> T. >> >>