On 2011.07.03 19:49, ufonaut wrote: > Sakykim yra tokia situacija (nors tu situaciju ir kitokiu galima > prisigalvoti) - pakliuta i spastus, kai nusiperkama preke, o veliau > siunciamos periodiskai kitos prekes ir reikalauja susimoketi. > Yra neva iseitis - siusti registruota laiska, su reikalavimu > nebesiusti prekiu. Klausimas toks: kodel tai iseitis, turint galvoj, > kad registruoto laisko turinys juk nera nefiksuojamas, fiksuojamas tik > pats laisko gavimo FAKTAS. Gal as tame laiske padekojau uz geras > prekes, kaip tai gali buti atsisakymo irodymas? Ar tokioj situacijoj > iseitis yra tik antstolis, kuris uzfiksuotu laisko turini, ne vien > gavimo fakta? Siusk registruota telegrama, su prierasu perskaityti iteikiant. Bus manau pigiau :) nei antstolis. -- ........ OgOwAu