"ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message news:ivnhft$bav$1@trimpas.omnitel.net... > ir vel vel vel klausimas del garantijos :) > pirktas fotikas paprastas pries beveik metus .... naudotas buvo nedaug. > padaryta gal kokis 400fotkiu. viena diena prireike fejai nupaveiksluoti a > jis ijungus islenda objektyvas , sulenda, ir ismeta "lens error". vizualiai > sutrenkimu jokiu nera. visada buvo nesiojamas indekle. susiruosiau nesti I > parduotuve kur pirkau (klaipedoje), o ant garantinio taliono parasyta: > Oficialus garantinio aptarnavimo servizas .... adresas Vilnius ... IMO as > turiu teise ji pristatyti ten kur pirkau ? Taip, turi tokia teise. Neprivalai vezt tiek i vilniu tiek i zanzibarija- tai pardavejo rupestis man tik reikia pinigu, nes > seimoje atsirado veidrodinis fotikas tai sitas kaip ir be reikalo guli. jie > aisku sakys reikia daryti expertize ir t.t. kas uztruks jauciu kelis > menesius gal. taciau privalo padaryti greiciau. tingiu ieskot, terminas kazkur 7-10 d. ir bus prieita prie isvados, kad fotikas numestas ar dar kas nors > su juo ten padaryta .... kaip elgtis tadu ? > ieskok kas zaide futbola su fotiku, ir jam reiksk pretenzijas ir-jis tikrai nekrito?:) nes jau ramistos klausimo formuluote persa minti- kad gerai zinai, jog buvo sutreknktas tas fotikas. O apsiuros metu nesunkai nustato ar buvo numestas ar per jega pirstais sugrustas objektyvas..