Tema: Re: Ką daryti, jei pavogė asmens tapatybės kortelę?
Autorius: Baterijus
Data: 2012-05-28 13:03:15
Teorija tokia, kad užtenka pranešti valdžiai, jog pametei. Bet praktiškai,
tai priklauso nuo paslaugų (dažniausiai kreditų) teikėjų ar jie tikrins
negaliojančių dokumentų registrą. Jeigu netikrins, išduos vagiui kreditą ir
paskiau tau reiks aiškintis. Finansinių nuostolių gal ir nepatirsi, bet
laiko gali sugaišt ir nervų sugadint.
Manocreditinfo.lt jei užsisakysi „Apsaugok savo tapatybę“ tai bus tik
papildoma, bet ne garantuota, apsauga. Tiesiog kredito įstaigos, prieš
išduodamos kreditus, dažniausiai tikrina Creditinfo ir pamatys, jog tau
kredito suteikti negalima.
Vienaip ar kitaip, nuo problemų 100% nebūsi apsaugotas. Niekšelis, jei
nekvailas, susiras kontorą, kuri nieko netikrina ir dalina kreditus į kairę
ir dešinę :)

"Niccolo"  wrote in message news:jpvg75$qr6$1@trimpas.omnitel.net...

Šitą tai žinau. Mano klausimas labiau buvo toks: ar neverta pranešti dar kur
nors (kokia Creditinfo ar dar kur nors), ar pranešus policijai jau tikrai
nebus galimybės kažkam pasiimti paskolos ar kitaip pasinaudoti?

"Glebas"  wrote in message news:jpv47a$8c3$1@trimpas.omnitel.net...

Bet tai tikrai paprasčiau tokį klausimą parašyti čia, o ne į guglių?