Tema: Re: busto ir busto turto draudimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-07-12 10:18:38
Praktiskai taip. Parduodi nama - issivezi "busto turta". Klausimas -
pirkejas nepriestaraus, kad pasiimtum tavo nurodyta iranga?

O seip, jei instaliacija tvarkinga, tai LESTO rasai skunda. Man apmokejo
analogisku atveju, o dar Dainiushas kai suremontavo nusprogusia detale, tai
ir pliusan nuejau :).

"tds"  wrote in message news:jtltgb$e1p$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,
Gal kas susidure ar gali pakomentuoti. Namie yra du draudimai - "busto" ir
"busto turto". Nuo zaibo iskrovos sudege vandens siurblio valdymo blokas.
Man palankiau sita ivyki priskirti prie "busto turto", nes francize - 100Lt,
bet draudikai priskiria prie "busto" draudimo, jame isskaita - 1000Lt...
Argumentuojama tuo, kad vandentiekio sistema yra "busto" dalis, o ne "busto
turto"... Nesinori atsisveikint su ~1000 lt...

Dekoju uz protingus patarimus,
T.