Sunku su tais parasparnininkais... Parduoda milijonus kuponu, dovanu korteliu ir pan., o visu jas nusipirkusiu aptarnaut nesugeba... Tavo atveju rasyciau pretenzija parasparnininkui. "tOMZY" parašė naujienų news:jvbr4k$lh7$1@trimpas.omnitel.net... Taigi istorija tokia, kad birželio pradžioj įsigijau du kuponus po 95 litus už skrydžius su parasparniu prie Klaipėdos. Kuponai galioja metus. http://kartu.lt/vilnius/akcija/skrydis-parasparniu-fotosesija Kad pasinaudočiau kuponais, pasirodo, turiu kasdien stebėti kada registracijos puslapyje http://www.npsc.lt/registracija.php pasirodys registracija į skrydį Klaipėdos krašte. Bėda ta, kad ta registracija beveik niekada nevyksta, o jei kada ir vyksta, tai skrydžiams kažkur prie Vilniaus. Klaipėdoje - neteko pastebėti, bei jei kokį kartą ir vyko, galėjau pražiopsoti. Kiek pastebėjau, registracija paskelbiama tik dieną ar dvi prieš planuojamą skrydį. Todėl nesijaučiu laimingas būdamas įpareigotas stebėti kada išpuls ta viena ar dvi dienos per metus, kada organizatorius teiksis atvykti iki Klaipėdos. Rašiau ir jiems, ir kartu.lt - naudos jokios. Organizatorius aiškina, kad viskas čia tvarkoj ir paslaugos teikimas priklauso tik nuo oro. Paprašius grąžinti pinigus, ignoruoja, negrąžina. Įsigydamas kuponus, aš su kartu.lt sudariau elektroninę pirkimo sutartį pagal sąlygas, nurodytas kupono aprašyme. Perskaičius minėtą aprašymą, buvo galima daryti prielaidą, kad skrydžių dažnumas priklauso tik nuo oro. Todėl jei esant palankiam orui skrydžiai kaskart būtų organizuojami visose kupone išvardintose vietovėse, tuomet viskas būtų ok. Tačiau beveik per porą mėnesių tapo akivaizdu, kad yra ne taip – vienur organizuojama gerokai dažniau nei kitur (greičiausiai dėl kelionės išlaidų, mat organizatoriai turbūt vilniečiai). Taigi aprašymas buvo neišsamus, klaidinantis. Ką manot?