Tema: Re: Nauja KET redakcija
Autorius: KEdas
Data: 2012-09-13 08:16:30
Laimi, viskas būtų suprantama jei KET nekaitaliotų po 2 kartus per 
metus, o jos galiotų bent trejus. Kol to nėra – planavimas penkiems 
metams į priekį atrodo kvailas.

2012.09.12 22:19, Laimis rašė:
> Arvis rašė:
>>
>> "Renookas" <vytautas@_eta_hitratrinti.lt> parašė naujienų
>> pranešime:k2pra7$9uj$1@trimpas.omnitel.net...
>>> neskaitant visu perliuku, sitas labai sudomino:
>>> sio nutarimo 1.11 ir 1.17.2 punktai įsigalioja 2017 m. sausio 1 d.
>>>
>>> Tai kokia prasme juos dabar priimineti? Gal per tiek metu reikes jau
>>> kazka
>>> naujo priimti...
>>
>> Penkmečiai grįžta...
>
> Visiškai nebūtinai. Pavyzdžiui jau ir dabar niekam e paslaptis, kad
> artėja baisingi metai, kai ES brangs taršos leidimai (ir iš to išplaukia
> — energija). Aišku kada brangs ir net aišku kodėl brangs: *įsigalios*
> tam tikri sugriežtinantys reikalavimai.
> Šiuo atveju yra panašiai; elektromobiliams suteikiama 5 metų
> (terminuotam laikotarpiui) ekologišką miestų transportą skatinanti
> privilegija važinėti tam tikrose vietose. *Potenciali* privilegija (nes
> dėl tokių vietų/juostų dar reikia sutarti; jas dar reikia atitinkamai
> pažymėti)
> Vėliau — ta privilegija yra matomai visuotinai naikinama, matyt
> tikintis, kad rinkoje jau bus šioks toks proveržis ir
> konkurencijos/diskriminavimo prasme būtų nesąžininga proteguoti šią
> transporto rūšį. Reziumuojant: ieškočiau strateginių susitarimų ES
> lygiu; nepanašu čia į provincinės kilmės papeckiojimus.
>
>