Laimi, viskas būtų suprantama jei KET nekaitaliotų po 2 kartus per metus, o jos galiotų bent trejus. Kol to nėra – planavimas penkiems metams į priekį atrodo kvailas. 2012.09.12 22:19, Laimis rašė: > Arvis rašė: >> >> "Renookas" <vytautas@_eta_hitratrinti.lt> parašė naujienų >> pranešime:k2pra7$9uj$1@trimpas.omnitel.net... >>> neskaitant visu perliuku, sitas labai sudomino: >>> sio nutarimo 1.11 ir 1.17.2 punktai įsigalioja 2017 m. sausio 1 d. >>> >>> Tai kokia prasme juos dabar priimineti? Gal per tiek metu reikes jau >>> kazka >>> naujo priimti... >> >> Penkmečiai grįžta... > > Visiškai nebūtinai. Pavyzdžiui jau ir dabar niekam e paslaptis, kad > artėja baisingi metai, kai ES brangs taršos leidimai (ir iš to išplaukia > — energija). Aišku kada brangs ir net aišku kodėl brangs: *įsigalios* > tam tikri sugriežtinantys reikalavimai. > Šiuo atveju yra panašiai; elektromobiliams suteikiama 5 metų > (terminuotam laikotarpiui) ekologišką miestų transportą skatinanti > privilegija važinėti tam tikrose vietose. *Potenciali* privilegija (nes > dėl tokių vietų/juostų dar reikia sutarti; jas dar reikia atitinkamai > pažymėti) > Vėliau — ta privilegija yra matomai visuotinai naikinama, matyt > tikintis, kad rinkoje jau bus šioks toks proveržis ir > konkurencijos/diskriminavimo prasme būtų nesąžininga proteguoti šią > transporto rūšį. Reziumuojant: ieškočiau strateginių susitarimų ES > lygiu; nepanašu čia į provincinės kilmės papeckiojimus. > >