Gal reikėjo rašyt „Lietuvos muitinės ypatumai“. Istorija klasikinė. Užsakyta prekė per amazon.de, pasirinktas pardavėjas, kuris siunčia į Lietuvą. Ne pats pigiausias, bet pagal aprašymą PVM įskaičiuotas: „Alle Preisangaben inkl. MwSt.“ Iš Lietuvos pašto muitinės gavau prašymą pateikti pirkimo sąskaitą. Užprašiau pas pardavėją. Viskas lyg ir gerai. PVM kažkaip nurodytas, nors suma ir neišskirta, PVM mokėtojo kodas yra. Siunčiu muitininkams. Iš jų pusės tyla, bet gaunu pašto pranešimą atsiimti siuntinį. Rezultate reikia susimokėti antrą PVM'ą ir muitinės tarpininko paslaugas. Priskaičiuota mokesčių 27,69 EUR, bet pašte paprašė dar papildomų 10 EUR „už atidarymą“. Už tokią kainą tokios prekės man nebereikia, taigi galvoju, kuria kryptim geriau eiti - aiškintis su muitine, kad be pagrindo priskaičiavo mokesčius, ar atsisakyti siuntinio ir prašyti amazon.de prekės pirkimo kompensavimo, remiantis tuo, kad neteisingai nurodė, jog PVM sumokėtas? Pridedu dokumentų paveikslėlius, atsiprašau dėl kilobaitų.