Labas rytas, kolegos, Pamenu istoriją, kai po skrydžio lėktuvu dingus lagaminui, keleivis susipirko visus daiktus atostogavimo vietoje už skrydžių bendrovės pinigus ir viskas ten praėjo, nors paskui ir savo lagaminą atgavo... Ar galima būtų tokiu principu pasinaudoti, kai DPD pra3,14so siuntą ? Skambinausi, bet žada taip miglotai, per keletą savaičių aiškintis kas nutiko ir kur mano siunta... Ir šiaip palaukčiau, bet blin, toje siuntoje, tarp neskubiai reikalingų daiktų yra dovana žmonai. O gimtadienis šiandien... Yra koks teisinis ir teisingas variantas dovaną pirkti už DPD pinigus kaip pavyzdyje su skrydžiu (tikrai ne pats sugalvojau) ? Ar bent jau kokią kompensacija gal priklauso už pradangintą siuntą ? Bent jau pasigrąžinti pinigus už prastai atliktą/neatliktą paslaugą?