+370 52 051 151. Naudojam Premier support`ą, tai kaip ten MS veikia varguoliams nepasakysiu. "lllll" <mail@freemail.lt> wrote in message news:k8lupb$djb$1@trimpas.omnitel.net... > Kaip galima gauti el. kanalais tech. supportą iš MS? Win neužsibootina, > product key nepažiūrėsiu, activation key, kurį gavau el. paštu, netinka. > Beje, pirkau el. būdu, pardavėjas nurodytas vokietis - vėlgi, ar nurodant, > kur pirkai Win, reikia pirktis LT ar Germany? > Žodžiu, leidai pinigus Win, dabar dar leisk pinigus supportui. Kai > problema pakankamai didelė, daug ir kainuos :/ > Beje, gal kas turit patarimų, įrašiau ir į MS forumą... bet be rezultatų. > http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_8-system/cannot-start-windows-after-reboot/3ae2d4c0-d130-43e0-80ba-6f08c6c3ef71 > Dar bandžiau parsisiųsti HDD tikrinimo toolsą, bet burninto į USB > "nesuvalgė". > > lllll