On 2010.03.09 08:51, Vasaris wrote: >> O kas del naujinimu savaitgaliais, jau gal kokius 7 metus ta darau tik savaitgaliais ir jokiu >> problemu nera kile, aisku pries tai pasiruosti reikia. O tavo isitikinimu kada svarbius sistemu >> atnaujinimus daryti reikia? Nakti is pirmadienio i antradieni? > > Paprastai darome 4 i darbo pabaiga. Jei kas nors katastrofiškai nepavyktu - prarastumeme tik 5 dieni. Jei yra sudetingas scenarijus, kuriame reikes vartotoju grižtamojo ryšio, ir kur modeliavimas prieš tai ne visada idealiai atsako i visus klausimus, tai penktadienis - mažiausiai apkrauta diena. Priedo, jei reiketu išorines pagalbos, penktadieni dar imanoma jos prisikviesti, ypac jei sutari iš anksto. Savaitgalius aukoti darbui - tai jau 18'likinio entuziazmas, velniam to reikia :-) Matai, jus sau galite leisti blogai nuskambeti 5, mes stengiames to kaip imanoma isvengti, man labiausiai patinka sestadienis - ramia galva viska padarai, nejauti streso - spesi tu iki penktadienio ar ne. Juolabiau pas mus zmones dirba ir iki 22:00, tai nelabai to laiko ir lieka, be to darbas naktimis nereglamentuotas. >> Tiesiog LS serverio nepriskyriau prie labai kritisku dalyku, todel ir neprasibandziau, juo labiau >> ten reikia su Microsoft bendrauti, instaliuojant naujas licenzijas, kas zino kas ten jiems susisvies >> paskui. > > Tai butent todel ir balsuoju už 4-5 migravima. Palaikymas yra pasiekiamas. O jei savaitgali ka pridirbi, tai žiurek - 6tadieni kopi i Everesta, o sekmadieni nuleista galva turi nuo ten keblinti. Palaikymas tai koks - Microsoft Lietuva?:) Daugiau ten manes niekas nebeprivers skambinti:) Vakar kai pasiskambinau del licenzijavimo tos problemos pasiklausti, mergaite man pareiske labai atsakingai kad as turiu nusipirkti naujas TS licenzijas, nes jei domeno kontroleri pakeiciu i 2008 R2, turiu keisti ir TS licenzijas:)