"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message news:ibs4co$9r5$1@trimpas.omnitel.net... > >Ta prasme diagnozė nemokama, o ima už "taisymą"? :-) > > Nu tipo ne. Diagnoze - tridcokas plius remontas. Ir tikiesi, kad sutvarkys? :-) Eksperimento dėlei nuvaryk į auto servisą, ir paprašyk, kad išrikiuotų diagnostikos darbus nuo pigiausio, tpfu, atsiprašau 0 Lt "iki 30 Lt". Ir būtinai šitą eksperimentą pabandyk tiek pas Vasią, tiek pas kokius SilberAuto. Ir aš rimtai sakau, gyvenimo patirties ir pramogos dėlei būtinai tą pabandyk. Ir dar - 30 Lt ir krizės viename kašike nedėk, nes tie, kas kvalifikuoti, galutinai ir neskundžiamai atmes bet kuriuos neproduktyvius darbus už 30 Lt. >>O pasiruošęs paskambinti ir garsiai į ragelį paklausti "atsiprašau, ar pataikiau pas ne p....., kurie nori už pinigus [įdedam sumą ir valiutos kodo santrumpą] išspręsti mano problemą per [dienų skaičius]". > > Kazkaip nevilty del tenkinancio rezultato. Kuo labiau tolstu nuo IT, tuo labiau suprantu - tai etaloniskai uz bazara neatsakanti liaudis. Prašom nemaišyti IT, kur žmonės smegenis išdžiovino, akis išvarvino, sertifikatais išsitapetavo ir šiaip kažkokių bilekokių pankų. Kad suprastum, kas yra garantinis - vieną karta gyvenime nusipirk brandinį kompą ir pasirink prie jo atitinkamą palaikymo paketą, yra gi variantų, pagal poreikius.