seip tai as irgi stengiuosi ikisti tiesiai pardavejui su rastiska pretenzija, nesileist I kalbas apie defektavimus. Su stacionaria elektronika pavykdavo is karto pasiimt pinigus, bet kaip daryti su mobiliaku "dregme" ? "Linas Petkevičius" wrote in message news:k8nno0$3st$1@trimpas.omnitel.net... O ju nera uz ka duoti. Jie isvis gali tave su 100 proc. garantiniu reikalu nx pasiusti. Nei tu pirkai ka is ju, nei skolingi jie tau ka. Mano praktika su visokia elektronika ir garantiniais. Ijungiu durniu, nesu tiesiai pardavejui - po ilgesniu ar trumpesniu diskusiju priima. Visada prasau pradzioje tik defektuoti ir man pranesti, kad galeciau priimti sprendima. Jei netenkina remonto terminai ar kitos salygos - imu atgal pinigus ir viso gero. "Tomas D.2" wrote in message news:k8nnhm$3i2$1@trimpas.omnitel.net... Lietuviai geri zmones - i teisma neduoda. Vat patasytu keli klientai po teismus del tokiu dalyku ir butu visai kitaip :-) "klausimas" wrote in message news:k8nkam$ugg$1@trimpas.omnitel.net... nelabai as matau kad butu irasyta HTC ju puslapyje... apacioj nera prie mumis pasitiki zenklelio HTC... nu tai logiska manyt kad HTC jais nepasitiki... nx reikejo ten nest, o ne i Mobiliaja garantija? o faktai ten kokie buvo? kaip su kazkokia mergaite ar berniuku pasigincijo, kuri ar kuris nusprende kad garantija pasibaigus nors jai ar jam ir kiso atspausdintus susirasinejimo su HTC latviais lapus? i maxima irgi ateje rekiat ant kasininkes, kad pienas 2,80 o ne 1,80 kainuoja? tai reikejo kviestis ten vadybininka kazkoki ar dar ten koki tai atsakinga asmeni. isvis mane nervuoja klientai kurie visada teisus, px ka jiems sakai, jie jau ateina zinodami, kad juos tik apgaut nori ir visaip kitaip pakenkt.