kadangi tu geresnis, tai turbut geriau zinai kodel tos pacios taxi firmos callcentriukus pasidaro, nes nugi nusipigina jos stengdamosios visus skambucius pasiimti, matyt jos niekam nereikalingos nes visada gali paskambinti ir ten niekada neuzimta, net ir tuo budu kaip pakelus rada pasakoma "minutele..." ir kabi keliasdesimt sekundziu. Juk galetu det skersa, turet viena babyte, kuri po viena klienta vienu metu tik aptarnautu. Tau gal nx tas callwaitingas, jei tavo darbas yra gatves sluot ar skiedini stroikese maisyt tai aisku, kad abejotina ar praleistas vienas kitas skambutis yra tau svarbus ir pakeis kazka. Bet speju ne visiems siam pasaulyje taip nepasiseke kaip tau. On 2013.02.21 15:15, Vytook's wrote: > blogas iš taves psihologas. > jei tavo telefonas niekada neužimtas, vadinasi tu niekam nereikalingas, > taip pagal tavo paties žodžius, save ir nusipigini prieš konkurentus > :DDD > > "Korke"<Korkes@mailas.net> wrote in message news:kg557k$9hf$1@trimpas.omnitel.net... >> cia jau nuo taves priklauso - jei esi tas unikalus "is kurio kitiems >> visko patoviai reik, nes is kitur negaus" - call waitingo kaip ir >> nereik, nes nx cia tau vargintis ir blaskytis. >> >> Jei atvirksciai - tai kazkas isgirdes "uzimta" gali ta daikta/paslauga >> del ko skambino nusipirkt pas konkurenta.