Čia kaip ir su teo buvo.. Ant įmonės paėmėm planą interneto, nu viskas ok, veikia.. praėjo keli mėnesiai - pyst, nebeveikia vidury darbo dienos. Skambinam sakom kas yra. Pasirodo pasikeitė mokesčio kaina (neinformavo), buvo atliktas nepakankamo dydžio mokėjimas (neinformavo), palaukė mėnesio galo ir atjungė. Ir čia įmonei visai, kur realius nuostolius padarė. Paskambinus ramiu balsu aiškina tai apmokėk ir įjungsim. O bent trumpam įjungt kad galima būtų fukin' 10 lt pavedimą padaryt - negali, nes "kompas atsakingas". Ir po to dar kitą mėnesį išrašo sąskaitą su "skolos administravimo" ir "paslaugos atstatymo" mokesčiu. Va toks tai požiūris į klientą. Šūdo vietoj. SEB irgi taip pat - vedžiau pinigus kinijon, po savaitės nuskaitė dar 15 lt. Paskambinau paklaust wtf, tai kol išklausiau meniu, muzikėles ir tetos raginimą palaukti, nes tikrina, prakalbėjau dar 20 lt, nes, pasirodo, sebo klientų aptarnavimo linija nemenkus litus pradėjo kainuot. Ir tokių pavyzdžių tik daugėja... Kuo didesnė kontora, tuo labiau kliento neprisileidžia. Toks jausmas kad bet kokia kaina bando išlaikyti tokius pat supporto kaštus pati augdama 10x... "domo" wrote in message news:l3bgk4$tvi$1@trimpas.omnitel.net... BITE - kas per kompanija, gal ir pigiai iseina, bet paskui dasideda visokiu papildomu isivaizuojamu mokesciu. Pasirasai sutarti uz 9 LT/men, paskui dar pasako 11 Lt uz numerio paleidima, 11 LT uz numerio sustabdyma dviem menesiam, 11 Lt vel uz numerio paleidima, etc. O kai paprasau kad nutraukti numeri, tada pasirasinek, siusk per Emaila nuskanuotus puslapius - ir dar ko praso. Durneliais jie ten apsimeta, ar jau nebera kokios paslaugu kontroles is valstybes puses???