Tema: Re: BITE krusa
Autorius: elektrinis
Data: 2013-10-17 17:59:25
Čia kaip ir su teo buvo.. Ant įmonės paėmėm planą interneto, nu viskas ok, 
veikia.. praėjo keli mėnesiai - pyst, nebeveikia vidury darbo dienos. 
Skambinam sakom kas yra. Pasirodo pasikeitė mokesčio kaina (neinformavo), 
buvo atliktas nepakankamo dydžio mokėjimas (neinformavo), palaukė mėnesio 
galo ir atjungė. Ir čia įmonei visai, kur realius nuostolius padarė. 
Paskambinus ramiu balsu aiškina tai apmokėk ir įjungsim. O bent trumpam 
įjungt kad galima būtų fukin' 10 lt pavedimą padaryt - negali, nes "kompas 
atsakingas". Ir po to dar kitą mėnesį išrašo sąskaitą su "skolos 
administravimo" ir "paslaugos atstatymo" mokesčiu. Va toks tai požiūris į 
klientą. Šūdo vietoj.
SEB irgi taip pat - vedžiau pinigus kinijon, po savaitės nuskaitė dar 15 lt. 
Paskambinau paklaust wtf, tai kol išklausiau meniu, muzikėles ir tetos 
raginimą palaukti, nes tikrina, prakalbėjau dar 20 lt, nes, pasirodo, sebo 
klientų aptarnavimo linija nemenkus litus pradėjo kainuot.

Ir tokių pavyzdžių tik daugėja... Kuo didesnė kontora, tuo labiau kliento 
neprisileidžia. Toks jausmas kad bet kokia kaina bando išlaikyti tokius pat 
supporto kaštus pati augdama 10x...

"domo"  wrote in message news:l3bgk4$tvi$1@trimpas.omnitel.net...

BITE - kas per kompanija, gal ir pigiai iseina, bet paskui dasideda visokiu
papildomu isivaizuojamu mokesciu.

Pasirasai sutarti uz 9 LT/men, paskui dar pasako 11 Lt uz numerio paleidima,
11 LT uz numerio sustabdyma dviem menesiam, 11 Lt vel uz numerio paleidima,
etc.

O kai paprasau kad nutraukti numeri, tada pasirasinek, siusk per Emaila
nuskanuotus puslapius - ir dar ko praso. Durneliais jie ten apsimeta, ar jau
nebera kokios paslaugu kontroles is valstybes puses???