Tema: Re: Ka kaltas: Bite ar Tele2?
Autorius: news
Data: 2014-01-25 10:18:26
On 2014.01.24 12:29, Ozas wrote:
> numeris turi nukreipimus:

Visu pirma aciu uz rupesti.

> CALL FORWARDING ON BUSY 37069950119 - autoperskambinimo paslauga, jei
> bitės numeris spaudžia "busy"  tai skambintojas gauna pakėlimo signalą.
> matyt taip ir buvo.

Is Bites saito: „Automatinis perskambinimas“ automatiškai įjungiamas
visiems BITĖS verslo ir privatiems klientams. Paskambinus užimtam BITĖS
abonentui ir išgirdus pasiūlymą užsakyti perskambinimą, tereikės
paspausti telefono mygtuką „5“. ... neveiks skambinant kitų tinklų
abonentams; ... neveiks naudojantis skambučio laukimo („Call-waiting“)
paslauga.

* Paslaugos isjungimo galimybes nera, vadinasi visi ja naudojames.
* Tele2 Pildyk abonentas tikrai nespaude "5".
* Tele2 abonentas tikrai yra is kito tinklo.
* As (bites abonentas) naudojuosi Call-waiting paslauga.
* As tikrai nepaspaudziau BUSY, tiesiog palaukiau kol telefonas nustos
skambeti.

Tai sitas kaip ir atpuola, nebent neteisingai suprogramuota arba
pateikta nepilna informacija.

> CALL FORWARDING ON NOT REACHABLE 37069950114  - skambučių registras -
> sujungimo signalo neduoda.

Taip, pas mane ijungtas "Skambuciu registras", taciau is Bites saito:
„Skambučių registras” — tai paslauga SMS žinute informuojanti apie
praleistus skambučius. Vienoje SMS žinutėje nurodoma iki 10 skirtingų
telefono numerių, kurie Jums skambino, kol telefonas buvo išjungtas arba
buvo už ryšio zonos ribų. ...  Kiek kainuoja?    Informacinė žinutė -
nemokama.    Paslaugos užsakymo žinutė tel. 1500 - nemokama.
     Jums skambinantys BITĖS klientai už skambutį nemoka. Kitų ryšio
operatorių klientų skambučiai apmokestinami kaip už skambutį į BITĖS tinklą.

* Paskutinis sakinys vercia sunerimti.
* Bites telefonas eksperimento metu tikrai nebuvo isjungtas ir nebuvo uz
zonos ribu, nes skambejo ir skambejo ilgai.
* Panasu, kad Bites SR fiksuoja sujungima betkuriuo atveju, kas yra
nesazininga skambinancio abonento atzvilgiu.
* SMS zinutes apie praleista skambuti is SR negavau, vadinasi Bite
zinojo, kad mano tel. buvo ijungtas ir rysio zonoje.

Belieka pakartoti eksperimenta su isjungtu SR, kuris turetu patvirtinti
Bites kalte.