manau, kad slidus reikalas ir vieno atsakymo (taisyklės) nėra - kiekvienu konkrečiu atveju žiūri. Mano atveju S4 rootinau, kad galėčiau naudot Titanium Backup. Po kelių mėn. sėkmingo naudojimo vieną rytą radau aparatą išsijungusį (pirmas kartas). Įjungiau, išsijungė ir daugiau neįsijungė. MTTC paėmė kaip garantinį (atiduodamas pasakiau, kad rootintas), grąžino po 5d.d., talone pažymėta "pagrindinio modulio keitimas". Grąžinime dirbusi mergina nelabai galėjo ką paaiškinti, kas ten buvo ir kodėl, bet per daug sau galvos ir nesuku. m. "Vytook's" <DELETTE_vytautas59@inbox.lt> wrote in message news:ldkff2$cv4$1@trimpas.omnitel.net... > Dar neteko tureti reikalu su subj. bet man idomu ar turi galimybe > garantinis irodyti, kad nesekmės atveju kaltas useris? > Klausimas iškilo todėl, kad po oficialaus updeito SGN7000 pradejo > pastebimai laginti, manyčiau švarus instalas, o ne ant viršaus išsprestų > problemą. Kiek skaičiau, dėl to pirmiau reikia padaryti visišką waipą. Na > o kadangi garantinis eina į pabaigą, galima tuo pačiu ir routą padaryti.