Tema: Re: na ka, telefonai kuriuos pagaliau galima pirkti? :)
Autorius: bat0nas
Data: 2014-03-03 10:55:18
Tai kad 910xt būtent ir pritaikytas uždaram baseinui (Swimming: Lap/Indoor
Distance Tracking - YES; pagal dc rainmaker in depth review).

910xt gal ir OK šiai dienai. Nesirinkau, nes ne naujas modelis, negražus ir
pan. :D :D :D

"jz"  wrote in message news:lenjum$4rq$1@trimpas.omnitel.net...

Baseine nelabai naudosi..

"Icetom"  parašė naujienų news:lenijv$3mm$1@trimpas.omnitel.net...

> kaip tu isivaizduoji sirdies pulso matavima plaukiojant? :)

Ką gali ir ko ne tas Garmin aprašyta išsamiai čia:
http://www.dcrainmaker.com/2011/10/garmin-forerunner-910xt-in-depth-review.html
http://www.dcrainmaker.com/2011/12/in-depth-swimming-comparison-between.html

Aš turėjau omenyje, kad jis nebijo vandens iki 50 m gylio. Berods Polar RCX5
(bet jam reikia papildomo GPS priedo) sugeba rodyti pulsą:
http://www.dcrainmaker.com/2011/06/polar-rcx5-in-depth-review.html

> Ar labai patogu plaukt su tuo dirzu per krutine?

Nežinau, nebandžiau.