gal per daznai bandai siust uzklausas? Pries pora metu, kai intensyviai naudojau, tai reikedavo Omnyje daryti bent minutes pauze pries siunciant sekancia mobilaus paraso uzklausa. Ir beje koks cia dar kontrolinis kodas? Kazkaip man tik paraso PIN uztenka. Ar cia turi omenyje kai mobilkeje issoka langas, kur turi pasitikrinti, ar gautas kodas sutampa su internet puslapyje rodomu issiustu kodu? Jei taip, tai mobilkes problemos. Man tai budavo, jai nepaspausdavau OK tame langelyje, o pvz. spausdavau Home mygtuka. Tuomet reikedavo formuoti uzklausa is naujo (po minutes ar pan.) "Mauzer" <aa@aaa.aaa> wrote in message news:lrgpvm$5fc$1@trimpas.omnitel.net... > Periodiskai naudojantis mobiliu parasu telefone lenda problema, kad po > kontrolinio kodo suvedimo neatsiranda PIN kodo ivedimo dialogas. Testas > taip pat nebeveikia. Po telefono perkrovimo problema dingsta kazkuriam > laikui. > Gal kam taip jau buvo ir issiprende sia problema? Kaip? > > Omnitel, Sony Xperia V > >