Tema: Re: google naujienos
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-10-16 06:51:29
On Wed, 15 Oct 2014 11:38:31 -0700, "[mikro]" <msn@microsoft.com> wrote:
>o nexus 6, nu tai piriboras totalus 5.92"!
>buvo pezalu apie nexus 5 2014, su 5.2". bet turbut cia ir liks pezalais...
>gal panda ka ten daugiau zinai, gi developini appsus, tai kasnors tau
>greiciau girdisi mazu kaip cia bus. ble po ketvurto nexuso laukiau siu metu,
>nes jau maniskiam du metai. kaip suprantu, ketvirtukas daugiau atnaujinimu
>negaus, liks 4.4.4. o cia se tau, plancetafona dejo, nu tai piriboras biski
>jau tokis..

Aš tai nusipirkau daba moto 360 ir kadangi be problemų dirba su N4
(skirtingai nuo gandų dėl BT4 ir WIFI nedraugavimo abu įjungus vienu
metu) tai poreikis upgreidint kažkaip atvėso. Būčiau gal nušovęs
Sharp aquos crystal, bet tas suka kol kas lockintas ant kvailo
amerikoniško standarto tinklo, ar kada kas nuhackins - nežinia. Tai
tik nueisiu į šopą pavartyt rankose ir tiek.

Kas dėl n4 tai palauksiu žinių dėl lolipopo. N6 man per didelis.

--
kthxbai.