cia taip isreiksta poziuris i klientus. todel omnis ju dauguma ir prasivaike. o va isejes pro duris dar karta ateisi, busi kaip naujas ir super laukiamas vartotojas su specialiais pasiulymais. .... kol vel kurioj vietoj prigaus tarp eiluciu. Kurmis "monaxas" <monaxas@delfi.lt> wrote in message news:m38ehm$q2e$1@trimpas.omnitel.net... > JABAT6 > > Omnis ramia sąžine verslo klientui patekia sąskaitą pilnai sumai. >>1500Lt. > > "Terpentinas" <nerapasto@takas.lt> wrote in message > news:m37k09$7qn$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai mano sūnui buvo panašus atvejis. Gavo dovanų jis išmanų telefoną ir >> per kelias dienas išnaudojo visą duomenų limitą, po kurio operatorius >> pradėjo skaičiuoti duomenis padidintu tarifu, ko pasekoje jo sąskaita >> užsiblokavo. Ten internetui sūnus sunaudojo apie šimtą litų. Paskambinus >> operatoriui jis paaiškino situaciją ir pasiūlė pasikeisti kitą planą kur >> 3 gigai už 5 litus. Dabar dėmesio kaip operatorius išsprendė problemą - >> jis tą mėnęsį kur buvo priskaičiuoti papildomi 100lt atbuline data >> pritaikė naują planą ir nuskaičiavo tik 5lt. Operatorius T2.